10 år på nytt.

I söndes kväll blev dett ju grillning med Marie, Tina, Natti och även Flingesson (som jag så fint kallade honom)
Massa garv och god mat.. himla guuutt :D
Jag fick agera grillmästare eftersom Ingesson inte kan grilla.
Och hör och häpna.
jag kunde grilla  - förutom att jag råkade bränna Nattis kyckling liiite. :P

Sen spelade vi spel.
Och hör och häpna en gång till..
JAG VANN - JAG VANN - JAG VANN - JAG VANN!!
Och för er som inte såg..
JAG VANN!!

Det är fan inte varje dag jag vinner. =)
Synd att inte Figge va med bara så han hade slutat mobba mig :P

kollade även i Maries fotoalbum!
haha älskar o kolla i dom:)

och igår va jag med Päran i Lund en sväng..
sen va de hem o packa ihop badkläder o sånt.
för att sedan åka in till lund igen med Juniorerna och bada :D
haha Samir och jag blev 10 år på nytt alltså..
Rutschbana och trampolin och vågor :)

senare på kvällen somnade jag på soffan..
drömde mardröm..
drömde att jag jobbade natt.. så va där en som kastade sig in genom luckan.
så bara skulle han skjuta mig.
men sen ångrade han sig för han ville ha en chokladbit.
sen kom Tina och Natasha och skulle rädda mig.
men så sköt han dom.
sen sprang jag ut ur butiken för jag såg att Johan stod utanför o skulle tanka.
så snor jag hans bil.
kör hem till Marie o säger att hon ska köra mig till Svedala.
sen körde rånaren ikapp oss.
för Marie körde i 30 på motorvägen.
sen när vi kollar i backspegeln så är där en typ skåpbil.
så säger den till oss att köra hem till rånaren.
så gör vi det.
sen bjöd han på fika.

haha.. vilken mardröm va.:P
men jag va helt rädd när jag vaknade senare:P haha

Idag är de skeeetakallt ute.
Passar Leo för tillfället.
ska iväg o kolla fotboll sen :)

hoooouuun eee eeen duuuuuva
sooom daaansaaa paauu dunkuuddaaar
een rooos sååå ljuuuv att, allt blir tiil guuld houun nuddaar
hoouun ee prinsessan i een otrooolig saaga, hoooun eee fjäärill som flyyyger ruunt på Haaaga

Bästa låten - eller hur Markus?
Haha=)

Kommentarer
Postat av: Marre

Vilken jäkla dröm =) Nästa gång vinner du inte i spelet det lovar jag :P Hihi.. Puss!

2007-04-17 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback