Att bo i en by.

Ännu en natts jobb..
Kanske inte skitroligt inatt faktiskt.
Va skittrött och på lite dåligt humör.. som nog vissa av kunderna märkte haha
Men tur man kände dom..Lillebrors kompisar som drygade sig.
Men det fick gå..
Tur man har musiken alltså.. hade fan inte klarat mig utan =)

Kom en rolig kille inatt
Han: Bor du i Veberöd?
Jag: Ja..
Han: Fan va nice, jag med.
Jag: jaha.. nyinflyttad eller? (hade aldrig sett honom innan nämligen)
Han: ja, Har du pojkvän?
Jag: ehhm ne.
Han: ska du med och mysa med mig nu då?
Jag: haha ähhhm Nej tack.
Han: nehe.. Hejdå!


haha.. normal kille?
Fick även höra ett roligt rykte.
haha.. nu va de igång igen.. haha.. kan bara skratta åt det :)
men ja.. tur man får reda på vad man gör och inte gör här i världen.
"det bästa med att bo i en by
är att när du inte själv vet vad du gör,
vet någon annan det"

Nu får jag gå o duscha så att Marie inte blir arg på mig (A)
Grillning ikväll.. jaaadå:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback