Fredag

I Onsdags blev det Etage aka Slitage med Sanne, Elina och Ellen.
haha.. Förfest i Robins lägenhet :)
jag skulle blanda till två piggelindrinkar till mig och Sanne..
Och Robin som är bartender skakade bara på huvudet och skrattade.

Inne på Etage va det inte mycket o hurra för faktiskt.
fick en flaska i huvudet precis när vi kom in. haha
gjorde dock inte så ont.. men ändå..
fick spel på ett par tjejer som särade sig som fan.
blåmärken på foten.. ont ont.
haha dags o bege sig till sovplats haha
men hamnade i lund.. haha
mådde ju lagom bra dagen efter!

Träffade Anna.. käkade Mc Donalds.
haha.. fyfan vad man mådde dåligt sen..
och till råga på allt det var att jag skulle jobba några timmar på kvällen haha.
lagom trött.

haha och vem ringde mig kl 5 imorse?
Joo.. Tommy Fis.. haha
"sluta prata så ljust, du låter som en barnrumpa"
haha ja, men va fan.. klockan va 5 haha=)
men alltid skoj o prata med Fissi =)

Och idag har jag varit o kollat på fotboll..
hemma hos Pappa var det 20 grader i solen..
så jag slängde ju inte på mig skitmycket kläder.
men shiii fick jag uppe på Idala..
fyfan så kallt det var.

och nu har jag och familjen ätit påskmiddag.. hmm gott?
neeee.. åt mackor haha.

Mys med Tina ikväll..:)
sen är de jubb imorgon natt.
oh det är tingvalla helg..
Lagom skoooj. öhh..

men kommer få besök av naddiii =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback