Happy happy happy

Jag är så jäkla glad just nu.
allt går verkligen skitbra för min del nu.
Först ringde dom från dagis igår o frågade om jag ville jobba några veckor på ett dagis.
Och jag va ju inte sen på o tacka ja till det.
Dock är det bara 9-12 varje dag.
men sen måndagar o onsdagar jobbar jag ju med annat senare på dan.
Så det passar mig perfekt.

Och idag ringde min chef på hydro och berättade att jag fick fler timmar än väntat i sommar.
Nästan uppe i heltid.
Ska jobba 5 nätter, vara ledig 5 nätter, jobba 5 osv osv.
och sen skulle han slänga in några sköna 8-14 pass på söndagar.
fast sen frågade han mig om jag va intresserad av att jobba midsommarnatten.
Men där fick det va stopp :P
Och sen skulle det fortsätta så in på hösten förmodligen:)

Och sen nu ikväll va jag nere o kollade på laget när dom spelade match.
Skrev på papper för Veberöd.
Stolt Vaifare igen!
nu är det bara till att vänta på att bli spelklar.
Blir så jäkla sugen av att bara stå vid sidan om.


Ne.. har inget annat o säga än
HAPPY HAPPY HAPPY!

Kommentarer
Postat av: Marre

Guuud vad kul gumman! Grattis grattis!! <3

2007-04-26 @ 17:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback