Hasta la vista

Jaha.. påskhelgen.. hur har den sett ut?
Inte mycket o hänga i julgranen faktiskt..
dock massa skratt..

i fredes lekte jag med Tina..
vi såg film.. The Holiday.. helt okej film..
ahh.. Jude Law.. kom till mig. haha
Så het.

I lördes gjorde ja inte så mycket..
försökte sova eftersom ja skulle jobba natt.
Men det gick ju inget vidare.
Natti hämtade mig kl 21..
åkte till Emelie där förfesten var i full gång.
Natti o jag drack vatten när de andra drack vin o annat gutt.. Lagom sugen man blev :P
Päran deppade ihop ett tag så jag o Natti åkte ner till hydro o handlade chips, choklad och poppe till henne
haha då blev hon gladare :D

Natasha kom och höll på mig sällskap på Hydro sen.. haha
Hade nog inte överlevt den natten utan henne :P
min lilla praktikant som följde mig vart jag än gick :D haha
Sen kom tjejerna från Tingvalla :)
Maddes standard fråga: "har ni mos?"
som hon vet att vi inte haft på flera år :P

Sen kom Ante o Vigge.. två stör i natten alltså! haha :)
"naaaattti kör dom hem nu för faaan" haha=)

Och igår visade pappa mig sin nya fisk han köpt. haha
Jag : vad är de för nån?
Pappa: En stör
Jag: fan va störigt

hahaha.. jag tyckte de va skitball.. pappa o lillebror satt som frågetecken!
haha.

sen på kvällen blev det film med Tina o Hanna=)
massa garv eftersom tina håller på o bli senil. haha


störtskönt citat ur en film..
"Om folk vill knulla mig när de ser mig, så tycker jag det är bra.
Det betyder att jag kan bli modell"

Hasta la vista motherfucker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback