Jobbiga ex och förhållande.

"om man aldrig är någons flickvän så slipper man jobbiga ex"

Så sant som det är sagt.
Och alla har vi väll något ex som drygar sig?
Och vad är värre än att man träffar en kille.
Så har han sitt jobbiga ex som spökar.
men det är säkerligen lika drygt när en kille träffar en tjej som har ett jobbigt ex.

Och den enda utvägen för att slippa ha ett fucked up ex - är att aldrig bli någons flickvän..
Men sen å andra sidan så tänk er ett liv utan förhållande?
inte för att jag har haft femtioelva olika förhållande.
men ett förhållande kan ju vara bra på sitt sätt.

Men sen.. för att göra er ännu mer förvirrade..
så kan ett förhållande bara vara slöseri med tid.
Ska man verkligen ägna så himla mycket tid åt en partner?
Alla har vi våra behov och egna liv.
bara för att man är ett par betyder inte det att man
måste göra precis allt tillsammans.

Och bara för att man tror att man hittat sin "själsfrände"
så ska man inte skita i sina vänner.
det är väll som dom säger..
"killar kommer - killar går - men vännerna består"

Jag tycker det är skittråkigt när en kompis skaffar en kille.
sen hör man inte av den personen förrän det har tagit slut.
då ska man helt plötsligt finnas där för henne.
kan man ställa sånna krav på sina vänner?
Eller.. vänner o vänner.. för vänner glömmer väll inte bort en bara för en kille?

Rätta mig om jag har fel.



Kommentarer
Postat av: Veronica

jag håller med dig My. Jag har inte slutat umgås med mina vänner bara för att jag har Glenn.. Nä , skulle aldrig kommapå frågan.
Puss Å Kram påre'

Postat av: tommy

jag tycker att man ska bajsa på varandra,, då blir allt mycke enklare,, bara lukta skit hela tiden,, En bajstolle är som en minigris söt med luktar

2007-04-22 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback