På alla sätt och vis

Nu har jag tänkt på en sak.
som ni kanske också tänkt på..

Det finns folk som är fula.. men de är så himla snälla, goa, rara och charmiga så de blir söta.
Det vet väll alla.
I alla fall har vi diskuterat det rätt mycket.. men nu kommer jag inte ihåg med vem. haha


Och sen finns det dom personerna som är skitsnygga - som är så sjukt otrevliga och är spydiga o jävliga.
Då blir dem helt enkelt fula i mina ögon.

Ett fint inre är så mycket mer än ett fint utseende - sägs det.
Men hur många kan ärligt säga - med handen på hjärtat, att de inte avfärdar en ful kille på krogen?

Visst, det är säkert ngra st. men tror dock inte det är skitmånga.

Men tänk nästa gång på att den killen kanske har samlat mod för att gå fram och prata med just dig.
Och vad händer med hans självförtroende om du bara är otrevlig och snäser av honom?
Det åker ner i botten direkt.
Och då kanske du blir den där personen som ser så himla bra ut - men blir ful eftersom du är otrevlig.

Tänk på det.
What goes around - comes around. på alla sätt och vis.

Jobbade natt igår och ska göra idag.
woho lixom.

Och sen en sak till..
varför inte bara säga som det är istället för att få den andra personen gissa sig till saker.
det slutar bara i kaos då.

Tjoo fuckers



En liten rolig bild på mig och Madde sen 1800 frös ihjäl.
Kommer ihåg denna kvällen som fan.
Madde var skiitfull och ramlade i sitt eget kiss.
Och Frida snusade och kräkte som en kalv.
Och själv var man ju helt nykter?
Bilden är väll från 04 kan jag tro!

Tacka vet jag gamla tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback