Dumhetstest

För en gångs skull vänder jag inte på klacken o springer
När någon börjar komma mig nära inpå livet.
Och det känns skönt ska jag berätta.
Saknar Buffeln. haha

Här kommer ett litet test som jag snodde av Glenn.

Dumhetstestet

(x) Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat.
(x) Tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat.
( ) Du har gått in i en glasdörr.
( ) Du har hoppat ur ett fordon som rör sig.
(x) Du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta och fått folk att titta konstigt på dig.
     summa: 3

( ) Du har sprungit in i ett träd.
( ) Det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(x) Du testade precis om du klarade det.
(x) Du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat.
(x) Ditt hår är/har varit blont.
(x) Folk har kallat dig långsam.
     summa: 4

( ) Du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger.
(x) Du har nån gång somnat på en lektion.
(x) Du berättat om nånting och sen plötsligt glömt bort vad det var du pratade om.
( ) Folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig.
(x) Du använder dina fingrar när du ska räkna enkla mattetal.
     summa: 3

(x) Du har ätit en insekt utan tvång när jag var liten/mindre.
( ) Du gör detta testet när du borde göra nånting viktigt.
(x) Du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka.
(x) Du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan.
     summa: 3

( ) Du råkar göra sönder väldigt många saker.
(x) Du har trillat av stolen då den stått helt still.
(x) Du använder ordet ''eh'' väldigt många gånger om dagen.
     summa: 2

18 eller mindre betyder att du inte är dum.

Slutresultatet blev: 15!!!!
haha jag är inte dum. YES :D haha

Vi har även lagt ner u-laget i Veberöd =/
nu blir det jävlar i de konkurrens till div 3 :P
träning ikväll.:)

Vill även berömma min kära mamma som har slutat röka.
Jätteduktig är hon.
Även om hon klagar på att hon gått upp i vikt.
Men det syns inte ens.
och så länge Mams mår bra så kan det ju kvitta.
Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback