Irritation - big time

Måste kräka av mig lite här.
Jag blir så lack att jag ruggar.
Alla kan vi ha dåliga dagar - Inatt hade jag en sån.
Jag brukar ändå va trevlig alltid när jag jobbar.
Men inatt jag trodde jag skulle få spel.
dom äckliga jävla småungarna. så fort jag ser dom så går det utför.
Alltid är det något.
För fan. lär er att plocka undan. en soptunna är ½m bort. men nänä ställ grejorna OVANPÅ.
Och sen när folk tränger sig i kön o slänger fram en kommentar i stil med
"My, för fan ge mig ett jävla glas vatten"
Där brast det nog för mig.
då kläckte jag ur mig "Men lilla vän, vad är ditt problem? Synfel? ser du inte kön eller?"
så får man tillbaka "Fan va du är tjurig idag då"
Men konstigt när ni håller på så.
Ska jag behöva stå o ta skit från äckliga fyllon så borde min lön vara något högre än vad den är.
Man kan inte stå o va trevlig med ett smajl på läpparna 24h om dygnet.
I´m only human.
Även om jag försker le o vara trevlig för det mesta så sprack det för mig inatt.

Och jag är så jävla trött på dom där äckliga hamburgarna
Häromnatten kom där en kund o beställde 8 hamburgare (varav två dubbel) och 2 provencette.
Helt ärligt ? vem fan kommer kl 5 o slänger fram en monsterbeställning ?
det är lixom det sista man vill ha kl 5. när man ska öppna kl 6.
Men, vad gör man inte för kunderna?
Sjuk ironi.

IRRITATION - BIG TIME

Ska bli sjukt skönt att vara ledig i 4 dagar nu.
Ikväll är det fest fest fest fest :D
ska bli himla skoj.
Får klarar oss utan Lassie o Ahldin.

nej, dags o fixa sig o invänta sötis=)
IHHH =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback