My favourite song

vilken jävla skitnatt.
Hörde massa skumma ljud o sånt.
Tappade nog 3 glasburkar som gick sönder.
Spillde ut en hel skål med vatten o sallad.
man blir så irriterad.

men men.. bara till o bita ihop o räkna till10.
Bara 4 nätter kvar på sommarschemat.
sen blir det bättre tider. och inte natt alltid skönt :)

 Imorgon är det match igen.
Möter Janstorp/Blentarp - serieledarna.
hatar att möta dom. blööh

idag skulle vi (tjejerna) spelat volleyboll i Lomma. men det ser mörkt ut för det :(
hade varit skitroligt faktiskt.
Men det kommer fler dagar :)

Jag hatar att diska!!!!!

I love to turn you on
You´re like my favourite song.

Här följer lite bilder från i lördes.


Jag och Emma var tvugna att muppa oss med datorn.


Emma, jag och Josse med blocket.


Madde och Tina i "Sug & Blås" leken


Josse och jag


Natti och Jag på KB (Kuk-Baren)

Enjoy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback