Somebody´s me.

Somebody wants you, somebody needs you
somebody dreams about you every single night

Somebody can't breathe, without you it's lonely
That somebody's me


Enrique Iglesias - Somebody´s me
Underbar låt, något smörig.. men det är ju Enrique så vad förväntar man sig?

jag förstår inte vad som händer..
Natten igår va sjukt lugn.. förutom Figge, Flingan, o Kevin som va här o sprang runder ;)
Men det fick dom gärna göra.. sjukt uttråkad!
och inatt.. en lördagnatt brukar de ändå va mer o göra än en fredagnatt.
men hallå? var är folket?
nog för att det är kallt ute.. men förra året stod här folk i tshirt när de snöade.
Inget verkade stoppa kunderna då.

men.. min kära chef ligger nog en hel del bakom detta.
Eftersom han är lite.. vad ska man säga.. Retarded?

så har kunderna valt att handla på Preem istället.
Men dom har ju inte öppet på natten.

men nu är de säkert så.. bara för att jag skriver att de är lugnt inatt.
så kommer säkert alla runt 3-4 tiden.
men men.
nu ska jag göra ca 40 baguetter.
sååå TJAAADÅÅÅ sålänge!

I'll be your dream, I'll be your wish I'll be your fantasy.
I'll be your hope, I'll be your love be everything that you need.
I love you more with every breath truly madly deeply do..

Behöver nog inte skriva vilken låt det är ifrån.
för ni borde skämmas om ni inte vet  vilken det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback