Can you fix me?

Jaha igår gick jag på mitt 5-natts skift!
haha dock världigt roliga kunder.
Några som städade utegården för en hotdog - för de inte hade några pengar.
Ngn som yrade om att han skulle ha Bananer i Pyjamas Läsk - eftersom han sov i pyjamas!
Men sedan bestämde han sig för att han
skulle ha en halv liters Coca Cola - för han skulle inte sova i pyjamas inatt.
Vad är det med folk egentligen? :D haha

Och återigen den klassiska och uttjatade frasen - "My Rosén, Står du här nu igen."
Men jo - jag har inget liv.

Nu över till något som är mycket tråkigt  - Måste få det ur mig bara.
Min systers sambos bror o hans sambo. (invecklat)
De har en liten dotter (Mirella) som snart är 3 månader.
Nu i veckan slutade hon andas - och tur var det att Mamma Elin satt o höll henne
som försiktigt kunde skaka liv i henne.
Nu för tillfället ligger lillan på intensiven och har ständig bevakning.
Massa sladdar och apparater kopplade.
Läkarna vet inte vad det är för fel - så dom kan inte göra något heller.
Träffade Dennis (Mirellas pappa). Han brukar alltid vara glad.
Det gjorde så ont att se honom med gråten i halsen.
Man går och tänker på det hela tiden.
Jag går av på mitten om det skulle hända Mirella något.
Jag hade inte orkat.
Min lilla solstråle.

Snart ska jag gå o ringa storasyrran!.

Baby, can you fix me?


So Long Fuckers.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback