Skilja mellan rätt och fel

"Jag har lärt mig att skilja på rätt och fel.
Men på något sätt väljer jag alltid det som är fel.
Det är mer spännande.. "

Tänkte att det var dags att skaffa en sånhär "riktig" blogg.
så kan Alla läsa mina otroligt roliga tankar om allt möjligt.

Igår fikade jag med min Ännis.
Espresso House o sen shoppade vi lite.. hittade mina älsklings skor.
Sen gick vi dit vi alltid går - Per Tutti Glasscafé.
Världens godaste glass har dom där..
jag avundas Anna som bor granne =)

Sen träffade jag Marre lite också =)
där gick vi i stan.. o hon hade sin rullväska.. haha :)
Shoppade lite till.

träffade Madde vid bussen..
sen kom Malle Balle =)

Kollade även lite fotboll med Päran senare på kvällen.
Ska ta upp fotbollen igen.. inte tränat på tre månader..
så nu jävlar..
måste bara få upp konditionen..
så därför ska jag nu ut o springa en runda.
även om mamma inte tycker att jag är helt frisk ännu.

"det är inte många som vet hur bra det har det - däremot hur bra andra har det"

Kommentarer
Postat av: Säret ^^

Älskling :D

2007-03-07 @ 13:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback