arbetsnarkoman

Jaha.. match igår igen.
Mot klågerup.. hittar inte ens planen först :P haha jävla klågerup! ;)
Börjar matchen..
Efter ca 10 min i en närkamp börjar det krampa i baksidan av mitt lår..
Jag stretchar lite o försöker spela vidare..
men shii fick jag.. blev bara värre o värre.
måste gå ut.. och blir lindad..
efter typ 25 min får jag prova springa..
Jag säger att det är okej..
men då ser dom att jag haltar o vägrar sätta in mig.
så där fick jag sitta på bänken o glo på fotboll i ösregnet.

Kommer hem till pappa o säger jag har sträckt mig.
får till svar - "jaha, då är du borta 1 månad från fotbollen"
Kul lixom. har precis kommit igång och tycker det är skitkul.

Bara till o bita ihop o hålla sig borta från träning.

kan ju alltid jobba ihjäl mig som vanligt.
som denna veckan/helgen.
23-08 igår.
19-06 idag
sen 19-22 imorgon.
sen 9-22 på månda
g!
Ball!

Imorse kom där en kund som kläckte ur sig.
"jaså det är den lilla änglen som jobbar - vad roligt"
Kommer inte ihåg vad jag gjort för att förtjäna att bli kallad ängel.
men bra kändes det. :)

Och jag hatar mitt jävla ben för tillfället.
gör så sjukt ont.
inte blir det bättre av att stå och gå på jobb hela tiden =/

-Vad ska det bli av dig , My?
- arbetsnarkoman.


aja skit ner er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

I löööve your blogg. Nu har jag något att fördriva mina lediga dagar med. :D

2007-05-14 @ 08:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback