How it´s gonna get done.

I´m gonna tell you how it´s gonna get done.

Vilken fest helg alltså!
I lördes firade vi Päran..började med ostbricka hemma hos henne.
himla trevligt :D
sen skjuts till Tingvalla!
Tack kära vän - Daniel:)
helt okej kväll faktiskt..
för utom alla gånger jag ramlade.. haha.
ramlade ner för en liten trappa..
Sebbes klockrena kommentar: Åhh föll du för mig nu, My?
haha :) han är rolig den alltså:)

Overnattning här hemma med Natasha P =)
Blev hämtade av Daniel och Anna.
himla massa minnen blev det i bilen. haha
Och självklart vaknade natasha kl 8.. fint med 4 timmars sömn :P
satte på hitta Nemo.. somnade..
blev väckt igen såklart :P

Senare på söndagskvällen bestämde Jag, Päran och Erika att vi skulle åka in till Lund, till Leffe.
blev lite dricka där.. sen vidare till John Bull.. eller Old Bull som det heter nu förtiden.
Bussen hem.. övernattning hos Päran.
blev väckt kl halv 9 dan efter.. "Myyyy hjäääälp miiig"
haha fattade ju ingenting.. förrän Leffe kom o hällde vatten på mig.

sen kollade vi på 8 Mile.. eller ja, jag somnade.. sjukt fint.:)

Och senare på kvällen var det först förfest hos Josse..
eller ja, det va jag, marie, Sabine, anna och fredrik! haha
Taxi till björka :)
sjukt mcyket folk... och mycket fylle.
haha.. ahh och vilka fyllemistag man gjorde..
men men.. tar det med en klackspark :D
blev även av med mina pengar..
lagom kuuul :P

taxi hem med Figge i company..
figge o jag va hungrig så vi gick hem till mig..
Jag lagade potatismos o köttbullar.. sjukt fint :D
Sen kom Sebastian :D

och nu är man så jääävla tröttis.
vilken jäkla helg alltså.
Men pärans är nog värst.. för hon har festat fre - lör - sön - mån! haha
att hon orkar :)

Har haft så sjukt roligt i helgen:D
tack änglar :)

Kunde man inte bara tagit en liten bit av dom killar man tycker om o satt ihop till en drömkille..
så bra det hade varit :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback