Killar duger bara till en sak..

Asså vad är det med folk av det motsatta könet egentligen?
Päran berättade en grej för mig igår.
Man kan ju för fan bli lack för mindre.
Att killar kan hålla på o slänga ur sig en massa grejer.
Att han saknar en osv osv. och ångrar att han sabbade sig.
Och sen några dagar efteråt får man höra att den här killen då
haft ett förhållande sen 4 månader tillbaka.
Jag menar, för jävlen?
Vad trodde han? att han skulle kunna komma krypandes tillbaka?
Svinigt.

Eller som päran sa :
"Killar duger bara till en sak - och inte ens det duger han till"

Måste killen ha någon vid sin sida hela tiden eller?
Vad är det frågan om?

Visst, vi tjejer kanske inte är helt perfekta vi heller.
Men vi klarar väll för jävlen av att vara för oss själva?
Eller, har jag fel?
jag klarar mig skitbra på egen hand.
har gjort det i två år snart.:)

Idag är jag spelklar =D
WOHO!
match på tisdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback