Kiss Kass Värdelöst

Vad säger man om matchen igår?
Tre ord..
Kiss Kass Värdelöst
Sjukt dåligt spel. ingenting funkade.
Fick sjukt bra tips från tränaren som hade koll på motståndarna.
Och vad händer? Det blir precis som tränaren sa.
Att nr 11 levererar bollen till nr 14 som har gjort i princip alla deras mål.
Men men.. vad gör man.
jag drog även på mig ett gult kort efter att inte ha kunnat hålla kontroll på mitt humör.
Mitt andra i hela mitt liv.
Och jag höll även på att svimma flera ggr..
helt slut. äter för jävla dåligt nu när jag jobbar som jag gör.
Får inte tillräckligt med sömn.
Ny match på fredag.
Blir det inte vinst då så dör jag.

Men ikväll har jag baaara tagit det lugnt.
pysslat om mig själv..
Badat, haft fotbad, fotmassage.
Och nu när mamma kom hem fick jag även ryggmassage.
eftersom jag antagligen gjorde ngt med ryggen igår.
Men va fan de går över :)
Men sjukt skönt att bara ha en kväll för sig själv.
Inte göra ngt vettigt alls.

Har även käkat pizza med Min Emma tidigare idag :)
Där kom vi in på o snacka om killar som vanligt.

det är rätt roligt.. för man har inte en aning hur en kille tänker..
Man kan träffa/dejta en kille..
och själv träffar man ingen annan för man har så pass mycket vett i skallen.
Men frågan är om killen har lika mycket innanför pannbenet?
Nu ska jag inte klanka ner på killar. för jag vet att det finns tjejer som är minst lika sviniga.
När man dejtar.. då kan det gå hur som helst.
Man har egentligen ingen aning om hur den andra tänker..
Vad den vill, om den träffar någon annan samtidigt.
Vad den vill få ut av det osv osv.
ja, frågorna är många.

Boys - Cant live with them
Cant livw without them.


Ohh i want you - i dont know if i need you.
ohh i´d die to find out

Imorgon är det jobb igen.
Älskar verkligen att jobba på dagis!
Ungarna är så jäkla söta.
Även när dom kommer med snoriga näsor och kladdiga fingrar
Och vägrar tvätta sig.
Men ack så underbara:)

Så jäkla glad o allt.
men varför vet jag inte.
att mitt humör kan svänga upp o ner som det gör.
Igår va jag jätte deppig o grät o hade mig.
idag är jag glad som en solstråle.

aja.. Godnatt =D


Emma och jag.
Vi är lite som ett par vi två.
Eller som ngn så fint sa.
"Ni är som en oslagbar duo - typ som robin och batman"
och alla ser ju att jag är Batman på bilden. för jag är starkast!
haha
<3


Kommentarer
Postat av: Elina

Men my.. är det inte Batman som är starkast?

2007-05-12 @ 16:30:26
Postat av: Elina

hmm.. nää. nu tänkte jag fel (ovanligt?) Glöm det jag skrev först!

2007-05-12 @ 16:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback