20

jaha, då va man 20.. vilket det inte känns som alls. men men :D
i lördes va det ju 20 års middag som gällde.
himla trevligt med både släkt o vänner där o alla vovvarna =)
God mat - som jag har Pappas Marie att tacka för!! TACK!!
vi drack och hade trevligt och sen var det dags att beställa taxi till Malmö och Mazarin.
Sjögge som hämta oss :) såklart va jag tvungen att byta skor..
så det fick bli till att stanna på sjöbovägen 29!
och sen kom jag på att jag glömt mina pengar! haha
så det bara av ner till Näckrosvägen igen.
sen vidare till Malmö.. jävla kareoke i bilen.. och ni kan noga tänka er hur det lät - 8 tjejer i samma taxi!
och inte vilka tjejer som hellst - Mina änglar <3

kom till Mazarin.. och sen kom Robban, Martin o Ludde.!
wooohooo inte träffat dem på aslänge!!
men det var no höjdpunkten på det stället iaf.
Emelie, jag o Frida åkte med robin hem.

Hem o nanna.. sen vaknar jag kl 8 av att älsklingen står o sjunger för mig :)
hihi världens bästa! fick rosor och två paket..
En guldklocka och en guldring :D Taaaack Älskiiii! <3


sen var det kalas hos mamma..

och sen jobb! inte skiiiitroligt!!
blööh.

ledig till tors nu.. woowoo :)

tack care

Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt att din stora dag blev så lyckad gumman!
Vi ses
Kram

2007-11-27 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback