Favorit i repris

Jag är så trött på att i varje jävla tidning läsa något i stil med:
"platt mage på 4 veckor" , "Bli slank på 5 dagar", "Klä dig på rätt sätt - se smal ut"..

Är svenska folket så pass korkade att de behöver läsa en fånig artikel om motion för att inse att man måste röra sig för att gå ner i vikt?
vilket pucko som helst vet väll för sjutton att man inte blir smalare av att äta skitmat och sen gå hem och lägga sig på soffan och klaga över "åhh, gud vilken mage jag har fått"
det krävs rörelse mina vänner, rörelse.
Träna - så får du din platte mage.. det säger sig själv.
Ät rätt och du mår bättre - en självklarhet..
pizza kan vara gott.. men var sätter sig den flottiga osten?
tänk på det nästa gång du äter pizza.. de sätter sig på magen..
som du sedan ligger i soffan o klagar på..

Nä, skärpning gott folk.. lite måste ni väll ändå ha innanför pannbenet?

Själv kan jag ju inte påstå att jag är någon träningsnarkoman och äter rätt..
tvärtom.. jag är en godisråtta utan dess like..
men jag klagar fan inte för det.
men jag vet i alla fall hur man ska gå till väga för att bli av med fettet man själv "trollar" fram.

så sitt inte på era asses och klaga.. motherfuckers..
rör på er istället för tusan!

Satt och läste gamla bloggar på kära Lunarstorm.
och förvånades över att jag - My Rosén - har skrivit något såhär klokt.

Nä, nu ska jag slänga mig  duschen o sedan iväg o jobba natt igen.
Är såååå trött på det.
har ni nytt jobb till mig - HOJTA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback