För ung?

Åhh måste bara berätta om i tisdags..
vi hade ju 3 månader och Henrik skulle inte komma hem.
men shii fick jag, när jag kom hem efter träningen ringde jag fisen.
så ser jag en bil som liknar hans köra in på parkeringen.
så säger han : Kolla ut.
Och så är det han!! :) jag bara : VAAA??
blev så sjukt glad :) så kommer han in.. så ska jag blunda.. så ger han mig rosor.
och ett gosedjur.. en liten Nalle puuuh :)
Ahh kan man annat än älska honom?
så han hade bara lurat mig hela veckan att han inte skulle komma hem!

för övrigt så fyller jag snart år..
känns dock inte alls som om det snart är min tur att fylla systemet.
jag är för ung för att få gå på systemet.
Känns som om jag precis fyllt 18.
och imorgon kommer mormor och moster o kusin ner :)

Nääää, sova lite till maybe?
Yes Please

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va gulligt =) Tänk så kunde min pojkvän också göra sånt =/ ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback