Red umbrella

Your love is like a red umbrella
Always there to make me better
When my broken dreams
Are fallin' from the sky

Ur låten Red Umbrella med Faith Hill

Jag tror att jag äntligen kommit på vad jag ska göra med mitt liv.
Jag, My Rosén, ska börja plugga.
Tro det eller ej!
eller ja, det är så det känns nu. är så sjukt trött på att jobba!!
Syrran ska hjälpa mig med att kolla upp utbildningar o så :)
för jag, är helt IQ befriad på den delen!

Snart kommer älsklingens mamma hit.
För jag o Henrik ska till Lund o hämta min ring.
Så ska vi hämta Lenas ring också i samma veva.
Funderar på att åka in nån timme tidigare o handla lite julklappar!
Man tänker varje, varje, varje år att man inte ska va ute i sista tid med julklapparna.
men lär man sig någonsin av sina misstag egentligen?
Dont think so - inte detta misstaget iaf!

Sköt om er

Kommentarer
Postat av: Marie

Vet preciiiiiis vad som skulle passa pappa, prata med Iza:) Tipsade henne igår (hade glömt av den grejjen när du messade)
Ha det gott Tjejjen:)
Kram

2007-12-02 @ 23:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback