Seg fredag natt

1. Sätt din musik på blanda (shuffle)
 2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
 4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Love me or hate me
 2. Kommer du komma långt i livet? 
Into the night
 3. Hur ser dina vänner dig?
Du och Jag
4. Kommer du att gifta dig?
Bailando
5. Vad är ditt livs themesong?
 Doin just fine
 6. Hur är skolan för dig?
Kom så ska vi leva livet
 7. Hur kan du komma framåt i livet? 
your winter
 8. Hur kommer morgondagen att vara?
Rosa Helikopter
9. Vad är det bästa med dina vänner?
You were my everything
10. Vilken sång beskriver dig bäst?
Natalie
 11. Hur är det med ditt liv?
Stand up guy
 12. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Something about you
13. Hur ser världen på dig?
Happy to be here
14. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
clumsy
 15. Vad tycker dina vänner om dig?
Jag är bara lycklig när jag dricker
16. Har du en djup och mörk hemlighet?
Vill ha dig i mörkret hos mig
 17. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
 Every single day
18. Hur kan jag göra mig själv glad?
Lilla hjärtat
 19. Kommer du någonsin få barn?
 About you now
 21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Somebody told me
 22. Vad är några tips till mig?
I´m yours
23. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Crazy
24. Vilken låt är din danssång?
Gimme more

En liten rolig lista. haha.. vissa garvar man ju bara för mycket till.
Exempelvis 6:an , nr 15, 16, 17, 23
man bara JAJA. sya what lixom?

Jaha.. nu är klockan 01.08 och jag står på jobbet. sjukt lugnt för att vara en fredag
då har man tid till sånt här tramseri.
Spelade spel innan med Elin och Iza.
Jag vann så det rök om det =)
och på söndag ska jag, Henrik, Iza o Jimmy spela spel!
Jag o bebbe kommer vinna :D

näää städa lite.. så chefen blir glad på mig.
och nu kom jag o tänka på lite annat.. men det får vänta till en annan gång.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback