Couldnt care less

Gud vad tiden går.
känns som om det var igår man tog studenten..men ack nej.. 1½ år sen. sjukt.
mycket om hänt under den tiden tycker jag.och jag är lyckligare än någonsin!
kan inte bli mycket bättre.
Åker till cypern om 9 dagar med min Henrik!
Kommer bli underbart!

Igårkväll blev vi i damlaget bjudna på pizza och dricka nere på puben.
Eftersom vi vann serien och går upp i div 2.
himla snällt tyckte jag :P
Erika och jag pimplade öl. haha.. gott som fasen:)

måste bara skriva en grej..
från en sak till en annan. haha
Ni vet att man ibland kan ha problem med sin partners ex osv osv.
för en gångs skull bryr jag mig inte ens.
kommer ihåg hur det va med Chris.
ohh jag hatade ju alla hans ex.
men då va man kanske ung o dum.
Men nu - couldn´t care less faktiskt.
Och det känns skönt - varför lägga sin energi på hans ex när man kan lägga den på honom?

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Annika

Men det skulle jag varit om han vatt tillsammans med Emelie Josefsson.. :( men men lycka till. Ni e fina ihop!

2007-10-08 @ 08:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback