Ung och dum? tänk innan.

Fick reda på en sak igår.. som får en att tänka rätt så rejält.
det kunde varit jag.. att man inte är mer försiktig.
Ung och dum heter det ju.
Men finns här för dig <3

Idag har jag och Henke varit ute o sprungit - tro det eller ej.
Men så är sanningen.. och jag hade aldrig orkat springa om det inte vore för honom.
så himla mycket lättare att springa med någon som pushar en och säger "kom igen nu, sista biten"
det var jobbigt, men nu känns det bra.. och man känner sig så duktig ju:)

veckan ser ut såhär :
Jobb inatt på hydro
Jobb imorgon på dagen på kyrkis.
Jobb imorgonkväll på kyrkis
jobb imorgon natt på hydro.
Ledig torsdag - ut o springa
Jobbar fredag kväll på hydro.
jobbar lördag förmiddag på hydro
jobbar söndag förmiddag på hydro.

SEN ÅKER VI =)
Cypern - here we come haha
ahhh ska börja skriva packlista nu. (kommer glömma hälften ändå)

Och sen när vi kommer hem fyller snart hjärtat år.
Och Josse såklart.. på samma dag:)
Sen är det Malins 25 års fest.
och sen är det min tur att fylla systemet:)

WOHO! =)

KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha så mys o ta hand om varandra o Cypern :) Puusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback