Fii faaan för förkylningar

Usch vad jag hatar att vara förkyld.
Nyser stup i kvarten och ögonen rinner.
och så kan man inte sova för man är täppt i näsan.
så blir man bara allmänt slö.
nej fi fan för förkylningar.
jag är hellre kräksjuk.

haha på jobbet inatt.
Vetifan vad jag höll på med.
glömde bort att jag precis hade torkat golvet.. så blev jag jättekissig.
så, smart som jag är så halvspringer jag till toan. O så halkar jag. haha..
tur att ingen såg en där alltså. började såklart asgarva.
Undra vad chefen säger när han kollar på videoinspelningen.

Ska snart iväg o jobba på kyrkan. Ska dock inte åka rullor idag :P
Hanna ringde precis o frågade om jag ville följa med på konferens i Tyskland nu i helgen.
Men jag velar. hade varit skönt o komma bort en stund.
Men sen har man såklart hela helgen uppbokad.
liide nice hade de varit egentligen. femstjärnigt hotell med spa o sånt.
Och det bästa - kosta GRATIS!!!
Gratis är gott ;)

vi får la se vad det blir.

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: ebba

Om du är duktig på att baka - ge mig gärna något tips på vad jag ska slänga ihop för något! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback