Otrohet.

Har tänkt på det här otroliga ämnet Otrohet.
Otrohet med stort O.
När kan man kalla det för otrohet?

Alla har vi våra gränser var det går.
För vissa är det oskyldigt flörtande.
För andra en puss på kinden.
För den tredje en kyss.
För den fjärde är det kanske inte förrän man går till säng med någon annan.
Vad vet jag?

Men en sak är säker.. Det är inte roligt att vara någons partner
när den andra springer runt o håller på med andra.
Och sen få reda på det i efterhand - av någon annan.
Då kan man undra vad ens partner har innanför pannbenet.
Tycker den inte om en så mycket som den påstår?
Eller varför är vi otrogna?
Brist på respekt?
eller bara ute efter något "spännande"?
Men vad är det för spännande med att svika sin partner?

Svinigt är det i alla fall.
Jag vet hur det känns.. på alla sätt..

Men men. Kan nog inte skriva mer om detta.
Blir så arg.

Jobbar på kyrkis igen.
Himla skoj att träffa alla barnen igen.
Jäklar vad dom växt under sommaren.

haha en skitrolig sak idag.
jag åkte rullor till o från jobb idag.
Dit gick skitbra.
Men sen när ja skulle hem.
så är där en skiiiitbrant backe.
Och jag på rullor i en sån backe..
Kan inte bromsa eller stanna.
haha. det va riktig nära att jag ramlade.
Och vilken jävla fart man får upp haha
Nä, det kunde slutat illa.
tur där inte kom någon bil eller något.
haha men måste sett himla skoj ut.
där kom jag flaxandes med armarna.
hahahaha.

näää sängen nu.
tråkigt att krypa ner ensam:(
Kom heeeeem.

Kommentarer
Postat av: Marre

Det hade jag velat se - måste ha sett skitroligt ut! Hihi!

2007-09-05 @ 22:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback