Skvaller

Okej, att läsa skvaller tidningar är himla skoj.
Att ha koll på allt annat än sig själv för en stund.
Men en sak kan jag säga.
Sjukt trött på att i varje tidning läsa om
"Vem kan Rädda Lindsay?"
Eller "Britney är en dålig mamma"


Visst, Britney kanske inte är den exemplariska mamman.
Hon hade ju kunnat göra saker bättre.
Till exempel sätta barnstolen på rätt håll.
Tagga ner på sitt festande osv osv.

Och Lindsay - katastrof.
Okej, hon knarkar och festar hej vilt.
Men helt ärligt nu folket ?
Jag kan nog inte räkna på mina fingrar och tår hur många jag vet som knarkar.
Välkommen till verkligheten lixom.
Det finns överallt. och det är dom du minst anar som håller på med skitet

Man kanske borde starta en egen tidning.
"Veberöds Nytt"
Fan va roligt det hade varit.
Fast man hade nog inte blivit så omtyckt av alla.
Men när man får reda på att en som precis fått körkort kör rattfull,
Eller att en som är förlovad o har barn har sex med en annan.
De senaste "paren" som smyger runt.
Vilken kanon tidining det hade blivit.
Eftersom alla här har så himla mycket bry
med allt som rör allt annat ä dom själva.


Får nog lägga den idén på hyllan.

Sköt om er =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja men snälla gör de =) O all incest i veberöd ;)Jag lovar att jag hade köpt den! Du kan ju sälja den på hydro!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback