Something real

I can hardly catch my breath - i hope it last.
It seems like I can finally rest my head on something real
I like the way that feels

Jaha, här sitter jag och dricker mitt te.
Har nog hittat en ny favorit faktiskt.
Green Tea Jasmin. Himla gott är det.

Inatt när jag jobbade - ingen dans på rosor.
nös stup i kvarten,fick snyta mig femtioelva gånger.
Vilket resulterade i lock för öronen.
kändes som om det var dags för öroninflamtion igen.. blödde i örat o sånt hemskt.

Sen hann jag precis somna när jag kom hem - så kom Henke o pussa på mig:)
Ihh så himla myyyys =)
sen sov jag bannemig fram till halv 4.. så jäkla skönt :)

ingen träning för mig idag :(
måste bli friskis.

Sköt om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback