Tacka vet jag änglar

Jaha match idag.
Kunde varit 3 friska pinnar i handen.
Men fick 3 pinnar i arslet istället.
smällar man får ta.
Men när tränarn har sina små gullegrisar så finns det inte mycket att göra.

I övrigt har hela kvällen varit en stor irritation känns de som.
Ingenting stämde.
Deppig efter matchen trots att jag inte spelade.
Saknar Henke.
Jag ville festa. men ingen annan ville.
Kevin o Figge o dom skulle till ystad. jag va pigg på att följa med. men ingen annan såklart.

Men lika bra var väll det.
Träffade Päran o Pidde en sväng.
Sen gick jag o Päran till Malle Balle. där befann sig även Emelie Pung o Tina Fina.
Blev massa skitsnack och många goda skratt.

Tacka vet jag änglar
Utan att behöva lyfta ett finger så lyfter dom upp en från botten till toppen på nolltid.

Tack tjejer.

och imorgon får jag äntligen träffa Henke.
Efterlängtat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback