6 veckor är mer än en månad?

haha kom precis o tänka på en rolig sak som Tina sa i lördes.
satt o snackade om bebisar - att någon fått 1 månad för tidigt,,
så säger tina: Men, min kusin fick 6 veckor för tidigt.
sen efter en stund.. "men asså.. 6 veckor är ju mer än en månad?"
HAHAHA.. very smart Tinis =)

och Henrik sa häromdan.. "hade det inte varit så molnigt så hade det varit sol ju"
haha så sant så men kanske inte jätte smart sagt =D

och ida längtar jag bara som tusan tills jag sitter i klippstolen hos min vän Josse.
ska bli så jääkla skönt.. bli av med allt slitet o ny färg o ny frisyr..
Finally lixom =)
vet dock inte riktigt vad josse har planerat - har lagt mitt hår i hennes händer.
Men jag litar på henne =)

Nej, nu får jag ta o hoppa ut morgonrocken och få något gjort innan jag beger mig till Lund.

kanske slänger upp nån bild senare eller imorgon på hur det blev =)

Sköt om er sockertoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback