Helgen.

jaha, då var ännu en helg förbi.
fredagen bestod av jobb.
och i lördes var jag först på fotboll, kollade på Henrik.
sjukt skönt väder var det.. helt vindstilla och solen sken.
perfekt :)

sen hem och äta och sen sakta men säkert fixa sig och invänta Tina
körde till Sandby och hämtade upp Natti.
vidare till Lund och förfest hos Alle.
sen kom Krille och Stefan.. hade allmänt trevligt och snackade massa minnen.
fylleminnen.. haha att man har haft så många är lite skrämmande. haha
roligast var nog när Alle berättade om Vikings kräkning på mattan. haha

efter många om och men så blev det taxi till Malmö vid 1 tiden.
blev Mazarin - inget favorit ställe.. missade alla bra låtar när vi stod i baren för att köpa dricka.
snälla snälla, sätt in en till bartender!!

men dansade och hade roligt med Naddi tills båda fick nog - eller ja, mest jag som tjatade att åka hem. =)
taxi hem - hade planerat ett stopp på Hydro - men det ösregnade så vi åkte direkt hem.
satt o snackade lite skit innan det blev till o skalla kudden.

vaknade av att Henrik ligger o kollar på mig =)
cyklade ner o köpte bullar - så det blev nybakade bullar till frukost.
mumsigt och sen blev det film - The Hearbreak Kid.
Jag somnade SÅKLART - som alltid på bakisdagar.

sen jobb 3 timmar och sen stack jag Henrik, Lillebror, Syrran och Jimmy
upp till Idala och spelade lite boll =)
skulle lära mig att glidtackla - haha jag är ett skämt alltså.

nej, nu ska jag diska och sen är det jobba som gäller ikväll. 15-22.

Här kommer en liten bild från lördes på mig o Naddi. <3

image147
tog bilden från
www.miloo.se

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej hej :)
Har du tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger&spelar, i min blogg..
Ha en bra måndag :D

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

fin bild

2008-04-07 @ 12:24:51
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback