Måndag igen

Jag är nog inte ensam med att bli på superbra humör när det är sånt här kanonväder?
det är helt underbart. blev så glad när jag vaknade imorse.
vaknade relativt tidigt faktiskt 08.30 tror jag. Skönt ändå=)

En sak som jag tänkte på igår när jag jobbade..
är att jag stör mig riktigt mycket på folk som storhandlar på Hydro.
så bara ställer de upp korgen på disken.. sen väntar de på att Jag ska packa upp deras varor.
varför inte packa upp själv? det går ju mycket snabbare.

så igår kom där en sån kund. och jag ställde mig och väntade på att hon skulle börja lägga upp varorna.
men icke.. hon sa "ursäkta, ska JAG behöva plocka upp varorna ur korgen?"
är det inte så man gör på exakt alla andra ställen när man handlar livsmedel?
Nä, idioter. jag sträcker mig faktiskt så långt som att packa ner i kassarna.
räcker inte det?

Nej nu ska jag duscha och sen jobba 13-22.

Ha en härlig dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fy tusan vad jag håller med dig!-.synd man inte kan säga till dom de att de är väl så man göra på alla ställen..packa upp själv..och till och med NER själv på de flesta ställen!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback