Mitt i veckan

Hur spenderar man en onsdag bäst?
jo - genom att följa med Svärmor till Ikea =D
shoppade inte så mycket.. kunde för en gångs skull hålla mig till det
som stod på listan.

vi yrade rundor och snackade massa skit.. en härlig förmiddag som avslutades på systemet.
haha.. sen var det dags att jobba..

15-22 på schemat.. måttligt road faktiskt.
vill bara hem och pyssla med sakerna jag köpte idag.

Köpte massa ljus, en filt, förvaringslådor till hatthyllan och tallrikar.


Och.. jag vill så himla mycket just nu.

vill bli av med smärtorna i benhinnorna.

Vill flytta till något större.. slippa slåss om utrymmena i garderoberna.

vill verkligen plugga och jobba med något som jag vet att jag älskar,

men måste läsa den där förbannade matten först för att sedan plugga 3,5 år.
Vill resa NU NU NUUU lixom.

Neej nu får jag komma ner på jorden igen och inse var man står i dagens läge.

"Kärlek är det viktigaste som finns i världen, men fotboll är ganska kul också."
Greg, 8 år

så jäkla kärt. haha =)

med det citatet avslutar jag för idag..
sköt om er mina vänner.



My Love


Kommentarer
Postat av: Jennie

haaajjjeee...hur e de med my =)?...vad är de du ska plugga?? *nyfiken ju* =) ha de toppen. krram /Klang

2008-04-03 @ 08:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback