Those little things

Dagen avklarad.. och SKÖNT kan jag säga att det är.
det gick bra idag.. men det var så himla jobbigt.
började gråta direkt när jag kom utanför dörren.
Hemskt.

vill aldrig mer göra om det.
Tackar Mamsi och Smulis som var med.
och ni andra som tänkt på mig:)

sen var det träning som gällde.
fan, jag har nog tappat allt känns det som.
det suger.
vill så himla mycket.

sen hem o mysa en snbbis med Henrik.
finns inget bättre än att ligga i hans famn
It´s those little things that means so much <3

sen nu jobbi jobbi. dock bara till 02. men jag är såå trött.
och har sååå mycket att göra.
skärpning My.

Äntligen fredag imorgon - och jag ska bara njuta.
för Henrik är nog hemma tidigt =D

Och.. vad är det fär jävla spel?
blir förbannad.


So long.

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback