update

Då va träningslägert slut och man är hemkommen osv.
Träningslägert var kanon förutom att vädret va värdelöst så planen blev ju därefter.
så vi hann med två träningar i alla fall. sen åkte vi skridsko istälet sista träningen.
det var riktigt roligt faktiskt.. 10 år på nytt :)
Hade massa tävlingar och sånt. jag kom tvåa mot lillan i starter.. haha
ramlade hela tiden.
blev såklart massa badande också.. men mest i bubbelpoolen om man ska va ärlig =)

i o med att jag jobbade natt innan vi skulle åka så va man ju inte skitpigg faktiskt.
satte sina spår.. jag gick o la mig kvart över 8 i fredes. haha
sov 10 timmar men va ändå inte riktigt utvilad.

Dessa tjejer är så jäkla härliga.. sjukt bra stämning=)

i söndes när jag kom hem så var det middag hos Lasse och Lena.
trött som tusan va jag. somnade på soffan.=)

och igår va jag och henrik ute på en cykel-runda.. cyklade halvvägs till genarp kändes det som haha.
ont i rumpan fick vi men va glada ändå.=)
hjälpte även storasyrran att flytta lite.. och JAG VILL OCKSÅÅÅ!!!!

håller på o tvätta massa idag och har varit nere oi handlat också.

Match ikväll mot småpojkarna. haha.. rooligt =)

nu ska jag fortsätta med tvätt o städning. woho.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback