Helgen och veckan

helgen över.. är fortf trött som en gnu.
Matchen behöver vi inte prata om.
Förlorade i alla fall.

efter matchen var det hem o jobba 18-22 ca.
sen snabbt fixa sig och bege sig till Madde.
där hon, Tinis och Emelie redan va i full gång med drickandet.
Vi hann med lite singstar innan taxin kom.
Malmö och Mazarin stod på schemat.

hade faktiskt helt okej där.. det är som vanligt.
Alltid helt okej på Mazarin. men mer än så är de inte.
me kvällen/natten bara rann iväg.
helt plötsligt satt vi i bilen på väg hem.Tack Robin för du hämta =)

Och tack tjejer för kvällen =)

igår var det jobb 15-24.. lite lagom bakfull och cp mycket o göra.
precis vad man önskar sig.. haha.

Nu är Natti, Päris och Josse hemma igen.=)
Fasar över att träffa dom.. alla 3 kommer vara cp-bruna!


För övrigt så vet jag inte vad jag ska ta mig till..
har ingen ork till något.
det är precis som om jag håller på att dra på mig en riktig jäkla influensa eller något.
och DET har jag verkligen inte tid med.

ska verkligen jobba typ heeela veckan.
eller ja ledig på torsdag. men då är det säkert någon som är sjuk
eller som inte kan jobba.
men annars är det jobba mån, tis, ons, fre, lör, sön, mån.
just shoot me. typ.

Puss o kram sockertoppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback