Make your move..

Okej, nu ska jag vara helt ärlig.
Först har man en person i laget som man inte drar jämt med.
ja då går den o blir skadad..
skönt tänker man.. eller skönt o skönt.. inget som sporrar en riktigt.
går en tid.. sen kommer är en annan spelar som man verkligen
inte tåler.. va fan. kan man inte ha lite tur här i livet?

har inte här o göra.. men det är väll bara till o bita i det sura äppelhelvetet.
och vänta ut tiden o se vad fansom händer.
make your move.

idag körde jag med farmor o farfar, henkis va osså med =)
Körde till Helsingborg för farfar skulle göra sin sista operation.
allting gick bra o så =)

kom hem och fick stressa med maten.
hade lovat att göra tacopaj.. så fick det bli.

sen kom Helle Belle och vi hade följe till träningen.

Annars är det inte mycket som händer.
har ingenting att se fram emot.. bara jobb o träning..
alla veckor är likadana..
har dock 2 veckor sem att ta ut..
kan vara behövligt inom en snar framtid känner jag.


nu sitter jag o gråtet.. jävla skit.

so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback