Måndag igen.

Måndag idag.. jisses vad veckorna går.
idag har vi plockat isär soffan.
Jens kommer och hämtar den senare.
Lena va här och hjälpte oss med det. världens bästa =)

Så nu har vi ingen soffa till imorgon.
bara en dag.. men ändå=)
tur vi har tv i sovrummet också.

jag ska joba 15- ca 18.. orkar inte längre.
Så Lillan kommer o avlöser mig. tack =D

Imorgon ska jag in till stan har jag tänkt mig.
måste hitta något till Henrik.
Vi har 1 år på onsdag =) tänk vad tiden går.
ett helt otroligt år har det varit.

Sen kommer Lena hit imorgon igen.
vill inte vara ensam hemma när dom kommer med soffan=)
Och så är det träning på kvällen.. Highlight=)
kommer nog bli en hård träning.. Stefan va lite arg på oss i lördes.

Men vi får se =) Ryktas att vi ska bli många på träningen.. skoj=)

Nu ska jag fixa mig inför jobb.

Tja då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback