Österlen

Dagen har varit helt perfekt.
Vaknad imorse.. visste att Henrik hade en överraskning till mig.
vi gick upp och åt frukost.
sen åkte vi iväg..visste inte alls var vi skulle.
vi körde ner till Ystad.. gick lite längs stranden och mös.
körde vidare till Kåseberga och gick ut på piren o åt glass.
Sen begav vi oss upp till Åhus.. körde längs kusten.
helt underbart är där på Österlen.
i Åhus stannade vi och åt.. smarrigt va de =)

Sen skulle vi bege oss hemåt trodde jag men vi körde en sväng till Christinehof slott.
gck där också.. sjukt så fint där är.
har man en 30 mille över så hade man nog slått till. haha.

Kom hem och hann vila en havtimme innan träningen.
Lika skönt att träna som vanligt.

Tack Älskling för en underbar dag med dig <3
Du är världens bästa.
Yo make me so happy.


nu ska jag kolla film med grabbarna här.
Black Sheep.. jag är fruktansvärt skeptisk till den.

Puss o kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback