A woman gotta do.

Gårdagen va lite lagom hektisk må jag säga.
Blev en halvdann blogg igårkväll.

Men gårdagen spenderades med Jobb 7-13
Match kl 14. (förlust med 0-2). att bolljävlen inte vill in i mål är frustrerande.
sen skulle jag och Henrik bli hämtade halv 6 för att åka till
Malmö på kräftskiva/poolparty hos hans farbror Åke.
Och det jag redan visste var att de har en tradition att den som aldrig varit på den festen
innan.. den slänger dom i poolen.
jag höll mig långt ifrån poolen till en början.
sen gick det inte att undvika.
Blev islängd med alla kläder på av Henkes kusin Rickard.
lagom glad var jag. men tur att jag hade ombyte med mig =)

Sen när klockan närmade sig 22.30 begav vi oss därifrån.
Jag kilade till Erika en kort stund.
träffade mina tjejer <3


sen va jag så trött så jag cyklade hem igen.

och nu är jag på jobb.
känns som om detta är mitt andra hem för tillfället.
all work no rest.
a woman gotta do what a woman gotta do
Eller hur Älskling? ;)

och det regnar ute.
för en gångs skull känner jag lite glädje över att det regnar.
här är inte en kotte ute.

Tja tja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback