nr 15, lugna ner dig nu.

"Vad gör man med en söndag morgon? "
Står o jobbar.. såklart.


Igår va det match.. en usel första halvlek.
släppte in 3 mål på 3 minuter..
jag började gråta mitt i matchen.
blev så frustrerad..
en sak jag kom o tänka på nu.. som jag bara kan skratta åt.
Domarens tecken till "nr 15, lugna ner dig nu"
jag kan helt ärligt bara skratta när domaren säger så till mig.
vet inte varför.

blev förlust med 2-5.. eller ja.. 2-6.. men jag räknar inte det sista
mycket tveksamt domslut till en straff i slutminuten.

förlust blev det i alla fall.

efter matchen va det 30 års gille som väntade.
Henkes kusin Paul hae fyllt 30=)
sjuktligt god mat och trevligt sällskap som vanligt.
något glas vin, helt perfekt.

skulle egentligen kilat till Päris som hade kräftskiva med änglarna.
men jag va så trött så trött.
gick hem o skallade kudden duktigt.

klockan ringde 06.15.. what? va inte alls pepp imorse.

Det regnar fortfarande.. trist o tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback