fredag och lördag

Fredagkvällen spenderades med Älskling, Pungen och Robbo.
Hel mysig kväll med matlagning, vin, lite Idol tittande, sång på hög nivå.
blev kanske några glas vin för mycket känner man idag.
Men det är det värt.. =)

Nu har jag och Henkis varit o lämnat mått på köket. Ska få det uppritat.
Så man ser hur de kommer se ut.. Man är så full med förväntningar.
Man vet att man kommer få det precis som man vill! =)

Henke ligger o vilar nu. Vi ska snart åka in till Nova en sväng (tro det eller ej)
Måste hitta något att ha på oss ikväll.
vi ska va hos Åke redan kl 16 på "förfest" snacka om lång kväll detta kommer bli.
Sen bär det av till Öja på julbord. =)
Är inget big fan of julmat. men några kyddabollar e aldrig fel. haha

Nä, nu får jag nog väcka min man känner jag! =)
Han har inte förstått att det tar lååång tid att fixa mitt hår.

Ha en skön lördag! =)

Puss kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback