lediga dag!

Jag trodde att jag och Henkis skulle bli ovänner 15 gånger om idag.
Men icke.. förvånansvärt nog.. =D Vi har varit runt och kollat på kök.
Vi är väll ganska så eniga till slut.. =) ihh jag lääängtar. =)

när vi kom hem så skulle jag hjälpa Iza att passa Mirella.
Så det blev bus o lek i 2 timmar. but i love it.
Sen följde Iza med mig hem till Henkis.
Började laga mat och sen kom Jimpa också.
bjöd på min egna tacopaj. Den blev uppskattad som vanligt =)

och nu har jag nyss kommit hem från pappa. har bubblat lite.
skönt med lite onsdagslyx. =)

Nu måste jag lik förbannat ner på Hydro och göra en beställning.
sen är det fotboll ikväll igen. (hade såklart valt fel match igår enligt Henrik)

So long!

Kommentarer
Postat av: Emma K

Om du behöver hjälp med att sätta ihop köksdelarna så är det bara att ropa, jag är en jävel på det. Byggde ihop hela mitt kök själv, så jag kan det baklänges, uppochner och i sömnen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback