Stackars hjärna

Någon har påstått att jag är dålig på att blogga? PFFT!

Har bara ÖVERMYCKET på jobbet nu.
helt galet.. min stackars lilla hjärna går på högvarv.

nu sitter jag och kikar på Bodyguard.goodie goodie.

hostar som tusan gör jag också. Blir galen!
det vill inte gå bort. och jag som vill träna på torsdag.
men tränade i söndags med sån här hosta o de va inte ball.
träningsmatchet inomhus på lördag dock. det går icke att missa =)

Ahh tråkblogg idag. hoppas ni står ut.
min hjärna orkar inte med några djupa tankar för tillfället.
Jag bara är helt enkelt.

Längtar till fredag - ledighet och myskväll med Päris och Fina förhoppningsvis=)

So long!

Kommentarer
Postat av: Emma K

det var jag som klagade på att du inte uppdaterade så ofta längre, jag missade att skriva namnet, ville vara lite anonym men här avslöjade mig! :) Dumt att låta hjärnan gå på högvarv!! du får, stirra ner :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback