Devil in disguise.

Cause when I look at you
I can see an angel in your eyes
but if I look deeper inside I see a freakish little side,
 like a devil in disguise You're always full of surprises

You are the word that I'm lookin for
When I'm tryin to describe how I feel inside
And the right one just won't come to my mind
.

Jaha. fortf utelåst..
fördriver tiden med att lyssna på några favoritlåtar
och att läsa igenom gamla blogginlägg på Lunartstorm. (haha)
fan jag va ju en riktig klippa på att skriva förr.
Har tappat som fan känner jag. trist.
Egentligen skulle jag vilja starta en ocensurerad skvallerblogg.
Men tror inte den varit så uppskattad av alla.
Av gossiplovers like me hade den varie älskad.



Kommentarer
Postat av: Emma K

jag tycker absolut att du ska starta en, du kan ju vara anonym ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback