rosa, rosa, rosa, rosa.

IHHH nu längtar jag ännuuu mer till flytten.
Men det är myyycket arbete innan man kan flytta in.
men de blir ju precis som vi vill ha det =)


Köpte minneskort till min kamera som jag fick i Julklapp av baby!
Så nu får jag plats med 1600 bilder istället för 17!! Kan va bra.

Och jaaa, den är rosa!
Nu har jag rosa mobil, rosa iPod, rosa kamera, rosa hårfön.
Fattas bara en rosa plattis. och den SKA jag ha helt enkelt..=)

Moster Lotta sa att hon tyckte de va roligt att läsa min blogg.
Kul att höra sånt ibland. För jag kan ju aldrig veta exakt vem som läser.

Tror inte de blir fler updates ikväll faktiskt.
Men.. man vet ju aldrig med My Rosén!

So long!

Kommentarer
Postat av: Emma K

Du får skaffa rosa dongel till datorn med, det har jag :)

Postat av: karin

när ska du flytta och vart????

2008-12-29 @ 08:47:56
Postat av: karin

när ska du flytta och vart????

2008-12-29 @ 08:48:13
Postat av: karin





när ska ni flytta och vart????

2008-12-29 @ 08:57:09
Postat av: Iza

gud vad bra me din rosa kamera, då kanske vi kan låna den när det är dags för förlossning? Så att vi har foto på bebisen när den är helt nykläckt! =)

2008-12-29 @ 09:52:12
URL: http://nogg.se/izaa
Postat av: Marie

Jag läser ofta din blog, kanske inte varje da menn flera ggr i veckan:) Stå på dig gumman!

2008-12-30 @ 20:13:29
URL: http://www.vixax.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback