Julen ööööver finally

sådär. nu e julen över enligt mig..
Har varit hos farmor och farfar med pappa.
och jag är mer än nöjd =)

Henke tyckte det lät tråkigt att bara va 4 st på julafton.
Men det va helt lagom för i år.
Pappa och jag har känt likadant - ingen julkänsla alls.

Nu sitter jag här hos mamma och lyssnar på Beyoncé.
Hennes skiva B-day är något av det bästa jag hört.
Inte en enda dålig låt.

Don't doubt yourself trust me you need me

jobb imorgon 10-18. och jag e sjuuukt sugen på att festa.
Måhända det blir så också.

Nu ska jag kela med Pysen o sen hem o skalla kudden.


Kommentarer
Postat av: mams

tack min my för att du har "vattnat katten o passat blommorna"! saknade dej i småland, nu är det skönt att vara hemma igen! tack sååååååå mycket för den fina julklappen igen! kram mams

2008-12-25 @ 13:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback