Aldrig mer

Usch o fyyy.. mår kiss kass värdelöst fortf.
Tack pappa för du hämtade mig. Hade icke stått ut med buss idag!

Blev förfest hos Ludde igår. Riktigt skoj och mycket folk =)
Sen bar det av till Slagt.. kan väll säga att hela kvällen är lite lagom suddig.
Minnesluckor också.. en del.. suck.
så kommer den klassiska kommentaren på morgonen "jag ska aldrig mer dricka sprit"
"jag duschar men samvetet det sitter kvar"
Hade skit skoj på Slagt. massa foton,
dans och försök till att limma ihop Malles klack.. (med nagelklister)
Utan lyckat resultat kan jag berätta.

Träffade massa folk.. skoj skoj..





Och ikväll har jag ätit taco hos mamma.
Moster Lotta och Kusin Rickard e nere för kvällen.
har spelat Galenpanna och kollat körslaget.
heeelt lagom fredagkväll när man mår skit.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback