helgen

Jobbade ju natt hela helgen.. inte skitroligt.
skulle även tränat i lörde förmidda.. jag hade ställt klockan på 10.
men då va jag så jäkla trött.. fattade inte att de va mobilen som ringde.
så jag somnade om igen.

på kvällen gick jag, mams, lillan, iza, och Helen ner på puben.
sen ner på cupen och kollade izas gamla töser när de spelade.
gick inte skitbra.. men jag tycker dom är duktiga i alla fall :)

sen hem o mysa lite med baby.. och sen iväg o jobba =/
kom hem halv 8 på morgonen.
sen ringer Lena kvart i 10.. för vi skulle åka iväg o handla.
skulle hitta en byrå.. men blev 2 =)
haha Henrik älskar IKEA.. pfft.. va ju fotboll på tv halv 3.. så va tvugna att va hemma till dess:P
va hemma hos Henriks föräldrar hela kvällen sen.. somnade i hans famn..
underbart =)

sen hem hit o snickra ihop våra två byråer (?) och en hylla.
Ja.. Henrik och Lasse snickrade.
jag, Lena och Malin kollade på lägenheter =)
Sen äta lite och duscha o sen krypa ner..
sov till 12 idag.. riktigt skönt att sova ut.

och nu ska jag fixa här hemma..
lovade Henrik att jag skulle plockat undan allt o så :)

dags att sätta igång.

sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Marre

Orkade du plocka undan denna gången? =) Hihi.. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback