Hur roligt liv har en spindel?

Alltså.. det är nog något seriöst fel på mig..
Jag som HATAR - verkligen HATAR spindlar och småkryp.
det är nog min största fobi!

Jag fick dåligt samvete när jag dödade en spindel precis!!!!
tyckte helt ärligt så synd om den... jag menar..
den har ju ett liv den också - frågan är bara hur roligt?
fast, nu när jag tänker på det.. så har den kanske ett rätt så bra liv ändå?
om den inte blir dödad av en sån elak människa som jag vill säga.
tänk er.. springa runt där o skrämma slag på sånna som jag,

men ändå.. så såg jag den åka ner där i avloppet i vasken.
fick riktigt dåligt samvete.

Älsklingen va här precis - han skulle köra nu..
hade slängt ihop en rostbiffsbaguette med extra allt till honom. =)
Bara det bästa är bra nog till min bebbe.=)

Har haft sällskap av Lillan också inatt några timmar.=)
thanks sis.

imorgon är det träningsmatch. eller ja - senare idag.
möter Borgeby - som precis tagit sig upp i div 3.
får väll se hur det går.
Klar vinst kan ni tycka - men jag vet i smen det asså.

Ska äta med lillasyster, Henrik, björn och kanske lillebror imorgon (sen) innan matchen.
Kycklingsallad ser det ut att bli :)

määäh nää nu ska jag göra baguetter - woho.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback